آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کارنامه زیست‌محیطی شهید سید ابراهیم رئیسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد اهدای اعضای ۱۴۷ بیمار مرگ مغزی در غرب خراسان امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرونشست خودرو خاور در خیابان بابانظر مشهد+ تصویر (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)‌ چرا خانواده‌ها با اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی مخالفت می‌کنند؟ سوءاستفاده از پروفایل افراد چه مجازاتی دارد؟ علت علمی بارش‌های شدید بهار امسال در مشهد و کشور چه بود؟ بازنشر گفتگوی شهرآرانیوز با سیدمحمدتقی میرحافظ، معلم کلاس اول رئیس جمهور | آقای معلم! «سید ابراهیم» هم به دانش‌آموزان شهیدت اضافه شد کلاهبرداری میلیاردی با صدای زنانه اجتماع دانشگاهیان مشهد در پی شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد + ویدئو (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویر جدید تلویزیون ترکیه از محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه هلاکت شرورِ مسلح و شهادت مأموران پلیس تهران بزرگ + تصاویر شهدا و فیلم
سرخط خبرها

هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد

  • کد خبر: ۱۷۴۷۸۹
  • ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد
مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز سه شنبه در خصوص وزش باد شدید در نواحی جنوبی و شرقی استان همراه با احتمال توفان گرد و خاک و وقوع خسارت هشدار نارنجی صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به افزایش شاخص کیفیت هوا و تحلیل نقشه‌های هواشناسی که بیانگر ادامه وزش باد شدید در نوار شرقی و نیمه جنوبی استان و انتقال گرد و غبار و گرد و خاک به سایر نواحی استان است هشدار شماره ۲۱ با سطح نارنجی صادر شده است.

بر اساس این اطلاعیه، وزش باد شدید در نواحی جنوبی و شرقی همراه با گرد و خاک با وقوع خسارت، انتقال گرد و خاک و غبار به سایر نقاط استان از جمله مشهد و ماندگاری شاخص ناپایداری در شرایط ناسالم برای تمامی گروه‌ها پیش بینی می‌شود.



طبق این اطلاعیه، توفان گرد و خاک امروز ۲۷ تیرماه آغاز شده است و پیش بینی می‌شود این وضعیت با شدت و ضعف تا روز‌های پایانی هفته جاری ماندگار باشد.

همچنین بر اساس این اطلاعیه با توجه به ادامه وزش باد، پدیده گرد و خاک و کاهش میدان دید، اختلال در سیستم حمل و نقل پیش بینی شده است.

مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه نسبت به تمهیدات لازم در خصوص جلوگیری از خسارات ناشی از شدت وزش باد، خودداری از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی، خودداری از فعالیت‌های طولانی مدت خارج از منزل به ویژه برای سالمندان و افراد دارای بیماری‌های تنفسی، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، عدم تردد و توقف در حاشیه ساختمان‌های نیمه تمام و درختان فرسوده تاکید کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->